Out Of Reach / Gabrielle


 Out Of Reach

Knew the signs                              
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you
And now I feel like the fool

So confused, my heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn't see
We were never meant to be

Catch myself from despair
I could drown if I stay here
Keeping busy every day
I know I will be okay

But I was
So confused, my heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn't see
We were never meant to be

So much hurt, so much pain
Takes a while to regain what is lost inside
And I hope that in time, you'll be out of my mind
I'll be over you

But now I'm
So confused, my heart's bruised
Was I ever loved by you?

Out of reach, so far
I never had your heart
Out of reach, couldn't see
We were never meant to be

Out of reach, so far
You never gave your heart
In my reach, I can see
There's a life out there for me...




 無法觸及
明白了這些跡象 並非正確 
我曾愚蠢一時 
被你一掠而過 
現在,我感覺我就像一個傻人 
如此迷惑 
我的心擦傷了 
你曾經愛過我嗎 

時至今日,無法觸及 
我從未曾擁有過你的心 
無法觸及 
不可看透 
我們從不應該 
注定著相遇 

抓住我自己 
從絕望當中 
我會沉溺而死 
假若我留在此處 
每天,始終忙碌著 
我明白,我將相安無事 
但是 
我是如此迷惑 
我的心擦傷了 
你曾經愛過我嗎 
時至今日,無法觸及 
我從未曾擁有過你的心 
無法觸及 
不可看透 
我們從不應該 
注定著相遇 

受傷,如此重創 
苦痛,如此綿綿 
花一段時間 
來恢復 
內心,失去了什麼 
我期望,及時地, 
你將從此消失在我的腦海 
而我將永遠忘記你 

但是 
我是如此迷惑 
我的心擦傷了 
你曾經愛過我嗎 
時至今日,無法觸及 
我從未曾擁有過你的心 
無法觸及 
不可看透 
我們從不應該 
注定著相遇 
無法觸及 
時至今日, 
你從不付出你的真心 
在我所能觸及,我所能看到的地方 
有一種生活在那裡 
等待著我
arrow
arrow
    全站熱搜

    請叫我俠女 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()